Paragliding Marketing

pg-marketing

NOVI KONCEPT REKLAMIRANJA

 

PARAGLIDER KAO SAVRŠENA PODLOGA ZA REKLAMU

pg-marketing4

Lideri na tržištu moraju da budu originalni i inovativni. U vremenu kada je veoma teško izdvojiti jednu reklamno-propagandnu poruku od druge, zadovoljstvo nam je da Vam ponudimo novo, originalno i ekskluzivno reklamiranje.

Paraglider se može koristiti kao posebno učinkovita podloga za reklamiranje zahvaljujući fascinaciji za paragliding-om, koja zaobilazi vrlo malo ljudi. Velike reklamne poruke i logotipi se mogu isprintati na glider imajući u vidu da je površina krila dimenzija od 18 do 42 m2. Štampanje na paraglider-u je neobičan i za oko dopadljiv način da se afirmiše reklamna poruka ili ime robne marke.pg-marketing2

Za raziku od reklamiranja putem medija, posmatrači su uvijek dobro raspoloženi kada vide reklamu na paraglideru: na lijepom vremenu provodeći svoje slobodno vrijeme ili godišnji odmor, ečesto sa prijateljima i porodicom.
Paragliding je rekreativna aktivnost pa su i posmatraeči skoro uvijek u dokolici tako da imaju dovoljno vremena i dobar položaj (inklinaciju) da posmatraju pilote. Studije su pokazale da prolaznici posmatraju paraglider od dvije do petnaest minuta, a ovako dug interval posmatranja znači da reklamna poruka ima trajan utjecaj na posmatrača. Uspomena na lijep pogled na paraglider je povezana sa odštampanom porukom, što znaeči da je period zadržavanja poruke kod posmatrača duži. Istraživanja u zemljama koje već dugo koriste navedenu prednost ovog medija pokazuju da ni jedan medij ne izaziva takvu reakciju kao paraglider.

Zadivljujuæih 100% ispitanika izjavilo je da paraglider privuče trenutno pažnju, 65% ispitanika primječuje bilbord na ulici, a 56% primječuje tekst u štampi.

ISTRAŽIVANJA

Paraglajder izaziva trenutnu pažnju i uzbuĐenje. Anketa je pokazala da 95% ispitanika komentarišu o paraglider-u koji vide, 28% komentariše bilbord, a 18% komentariše tekst oglasa u štampi.
Preko 50% anketiranih je odgovorilo da su se zaustavili i posmatrali para- glider dok leti, 33% je snimilo fotografije, a 14% je pratilo paraglider da vide gdje odlazi. 96% ispitanika može imenovati tri paraglider-a koja su vidjeli, 25% može imenovati tri bilborda, a samo 9% može imenovati tekuči oglas u štampi. Sposobnost paraglajdera da prenesu poruku koja ostaje u mislima posmatrača ne može se poreditini sa jednim drugim konvecionalnim medijem.

PREDNOSTI OGLAŠAVANJA PARAGLAJDEROM

Troškovi su relativno mali, a sa tehniečke taečke gledišta je vrlo lako izvedivo. Jednom postavljen logo na krilo paraglidera nije moguće otkloniti bez oštećenja krila. Stoga se praktikuje dogovor o sponzorstvu na duži vremenski period (najmanje na godinu dana) što svakako osigurava kontinuitet oglašavanja sponzoru.pg-marketing3

Paragliderima se leti u područjima za rekreaciju na planinskom prostoru, a naročito u predjelima planinskih odmarališta i njihovim podnožjima. Obronci planina se koriste kao poletišta, ečesto blizu žiečara, dok su sletišta u dolinama u blizini planinaskih žičara, restorana i kafića za turiste. Ovo znači da je lokacija za posmatranje paraglajdera  skoro uvijek atraktivno mjesto za odmor. Primjer najatraktivnijih lokacija u BiH su skijališta na Bjelašnici, Jahorini, Trebević iznad Sarajeva, Barice (poznato Sarajevsko izletište), Igman iznad Stojčevca, Romanija, Mostar Planinica, Zenica Smetovi, Cazin Gomila, Vlašić, Kupres, Mrkonjić grad, Manjača Banja luka, Doboj Ozren, Tuzla Vis, Ljubuški, Vareš Perun, Trebinje Leotar, Bihać Plješevica. Takođe, omiljene destinacije letača iz našeg kluba su i Makarska, Omiš, Oludeniz Turska, Slovenske, Italijanske i Austrijske Alpe, Kopaonik i Zlatibor u Srbiji te mnoge druge destinacije širom svijeta.

Letovi se odvijaju redovno i tokom cijele godine ali nesporno je da je Sarajevo najatraktivnija lokacija radi blizine planina i mogućnosti preleta preko grada čak i na malim visinama.

PARAMOTOR

Paramotor je ime za krilo koje pogoni motor uz pomoć propelera tj elise sa integrisanim sjedištem i kavezom za jednu ili dvije osobe (pilot i putnik).
Paramotor omogućava proširen sistem paragliding oglašavanja obzirom da ne ovisite o planini sa koje treba poletjeti što je slučaj sa klasičnim paraglajderima te omogućava dugotrajno višesatno letenje na malim visinama. U ovom slučaju, moguće je odštampati logo na paraglajder a postoji mogućnost vučenja banera dužine do 5 metara kao i bacanje promotivnih letaka.

pg-marketing6pg-marketing8

POTENCIJALNI OGLAŠIVAČI

Kompanije ili pojedinci koji se odlučuju na paraglider kao reklamnu podlogu pokazuju da su: svjesni trendova, u skladu sa prirodom i zdravim životom, prijatelji okoliša i komunikativni.

 

TRAJNOST PARAGLIDER-A

Današnji proizvođaći paraglider-a garantuju valjanost paraglider-a na 300- 350 sati aktivnog letenja, ali je objektivno očekivati 400 sati leta sa promotivnim logom. Prevedeno, to predstavlja 3-4 godine aktivnog letenja. Vrijedno je napomenuti da u prosjeku jedan let traje oko sat vremena i zavisno od tehnike, terena i svrhe leta može pokriti radijus od 50 km pa i mnogo više.

CIJENE

Cijena oglašavanja zavise od dužine trajanja ugovora, odabiru glajdera na koji planirate raditi reklamu te broju planiranih dešavanja na kojima želite da letimo.

  • Ugovor na godinu dana, XC glajder sa kojim je moguće letjeti iznad grada 5.000KM
  • Ugovor na dvije godine, XC glajder sa kojim je moguće letjeti iznad grada 7.000KM
  • Ugovor na godinu dana, logo na “Acro” glajderu sa kojim je moguće izvoditi akrobacije 6.000KM (letovi sa ovim glajderom se odvijaju na Bjelašnici)
  • Ugovor na dvije godinE, “Acro” glajder, 8.000KM
  • Ugovor na godinu dana “Paramotor”, logo na glajderu, 7.000KM
  • Ugovor na dvije godine “Paramotor” logo na glajderu 9.000KM
  • Doplata za vučenje banera paramotorom, 200 Eura po jednom letu u trajanju od 1,5h

Za sve detaljnije informacije, molimo da nas kontaktirate.

pg-marketing5

 

Nema komentara na "Paragliding Marketing"