Air Design PURE 3

LTF/EN D

Neki su se možda pitali kada će druge veličine PURE2 biti u prodaji.

Tokom testa i razvojnih faza za druge veličine, bili smo u mogućnosti da otkrijemo mnoge inovacije i unaprijeđenja. Ova unaprijeđenja su nam omogućila da napravimo PURE2 još boljom letjelicom. Bila je to teška odluka, ali smo odlučili da ćemo umjesto certificiranja preostalih veličina, zapravo recertificirati PURE2 M i podići ga na viši nivo. Probajte PURE3.

 

Poboljšanja :

Agilnost – agilnije upravljanje i smanjen pritisak kočenja što omogućava glajderu da skreće sa konstantnijim i balansiranijim lukom skretanja. Centriranje unutar termalne jezgre je sada mnogo efikasnije, povećavajući i unaprijeđujući podizanje.

Efikasnost – poboljšano letenje u zraku. Ovo je primjetno posebno kod čeonog vjetra i u nestabilnim zračnim okruženjima. Kupola je neutralnija, što rezultira boljim letenjem, podiže se efektivnije sa smanjenom stopom propadanja.

Performansa – u punoj brzini, bili smo u mogućnosti da zadržimo prednost +0.5 ugla letenja

Veća stabilnost – zahvaljujući poboljšanim neutralnim karakteristikama letenja, letenje je sada postalo lakše u zahtijevnim uslovima

Brzina – veća maksimalna brzina. PURE3 dostiže maksimalno ubrzanje za 2-3kmh više pod punim speedom.

Povećana sigurnost – Novo dizajnirani set rajzera poboljšava potencijal sigurnosti. Ubrzane kolapse je lakše kontrolisati.

CILJEVI DIZAJNA

Naš primarni cilj je bio realiziranje glajdera koji će imate najbolje performanse unutar vitkosti 7. Dakle, PURE 2 je putpuno dvolinijski konceptualna konstrukcija. Jedino su C-linije skupljene u dotatnu glavnu liniju (objedinjujući dvolinijsku konstrukciju sa tri nivoa linija). Sa ovakvim dizajnom, prednosti su povećano ubrzavanje i smanjena mogućnost kolapsa, što rezultira sveukupnim balansiranijim karakteristikama letenja.

Ono što odskače kada je u pitanju PURE3 jeste iznimna performansa, perfektno letenje prilikom čeonog vjetra i povećana stopa penjanja u zraku. Sada ćete imati veću stabilnost neovisno o brzini.

Upravljanje je ono što ćete pronaći kao sinonim za AirDesign – agilan i varijabilan. Bilo da želite skrenuti oštro ili lagano, PURE 3 odlično reaguje na svaki Vaš pokret, pa čak i na najosjetljivije pokrete pilota.

 

DIZAJN

PURE 3 uključujuje dodatno naglašeni shark nose ” nos ajkule “, dvostruko 3D-sječeno gornje jedro sa ravnim šavovima i jednostruko 3D-sječeno donje jedro.

Specijalni dvolinijski aeroprofil u kombinaciji sa detaljnom i genijalnom unutrašnjom konstrukcijom (v-rebra, remenje i poprečna ojačanja) omogućavaju maksimalnu stabilnost.

VORTEX HOLES® (vrtložni otvori) na vrhovima i na vanjskim ivicama rade na tome da smanje vrtlog tako što otpuštaju opširan pritisak i tako još više povećavaju nivo performansi.

Redizajniran linijski izgled (u nekim slučajevima obuhvata preko 4 polja bez tački linijskog pričvršćavanja) u velikoj mjeri smanjuje linijsku potrošnju.

Poliamidni štapovi su strategijski postavljeni na A i B sekcijama, sa dovoljno prostora koji omogućava ergonomičniji teret.

Komfortabilne i precizne B-ručke za upravljanje.

 

SAVJETI I TRIKOVI

” Velike Uši ” (” Big Ears “) sa B-linijom
Izvlačenje najistaknutije B-linije omogućava da vrhovi prave parcijalno B-zaustavljanje, što daje sličan rezultat kada bi radili sa A-linijama. Za otpuštanje, podignite B-linije ponovo. Prednost ovoga jeste da su uši stabilnije i nemaju tendenciju da podrhtavaju.

 

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA (FAQ)

Kada je dvolinijski ustvari dvolinijski, a 2.5 trolinijski ?

Ako posmatrate broj nivoa linija, kategorizacija trolinijskog bi bila tačna, ali u slučaju PURE 3 je to nešto potpuno drugačije i ističe se kao nešto svojstveno samo PURE 3.

Zašto ?

PURE 3 je kompletna dvolinijska konstrukcija. Dvolinijska aerodinamična površina, povećana distanca između pričvršćavajućih tačaka, unutrašnja struktura …

Kao rezultat navedenog, ne bi bilo primjereno svrstati PURE 3 u istu kategoriju kao ostale konvecionalne trolinijske letjelice. Zato je nazivamo dvolinijskom konstrukcijom sa 3 individualna nivoa linija. Objedinjujući dva sistema u jednom, objedinjujete najbolje iz oba sistema.

Činjenica da je C-linija tačka pričvršćivanja na sredini krila, ne mijanja ovu činjenicu. Nadalje, ovaj nivo linija daje više mogućnosti za podešavanje krila i daje veću kontrolu za EN testne manevre. Upravljanje B-linijama radi se bez većih napora i drška je jednostavno integrisana u dizajn B-linija.
PURE 3 koncept implementira transfer tehnologije i performansi konstrukcije takmičarske kategorije u EN-D klasu sa inovativnim izgledom linija i ostalim dizajnerskim obilježjima.

Potražite najbližeg dilera da testirate svoj glajder ovde

 

Boje

SIZES S SM M L
AREA FLAT (m²) 20,93 22,57 24,10 26,21
AREA PROJECTED (m²) 17,73 19,12 20,42 22,21
SPAN FLAT (m) 12,09 12,55 12,97 13,52
SPAN PROJECTED (m) 9,56 9,93 10,26 10,70
ASPECT RATIO FLAT 6,98 6,98 6,98 6,98
ASPECT RATIO PROJ. 5,16 5,16 5,16 5,16
CELLS 70 70 70 70
TOTAL LINE LENGTH 240 250 258 269
TOTAL LINES 222 222 222 222
LINE DIAMETERS (mm) 0.5/0.7/0.8/1/1.1/1.3/1.5/1.7
WEIGHT (kg) 5,5 5,8 6,1 6,4
V-TRIM/V-MAX (km/h) 39/60 39/60 39/60 39/60
EN/LTF CATEGORY D* D D D
TAKE OFF WEIGHT (kg) 70-85 80-95 90-105 100-120

* in progress

 

Materials

Sail:

Top Sail: DOMINICO – DOKDO-30DMF(WR) 40 Gramm

Bottom Sail: DOMINICO – N20DMF(WR) 35 Gramm

Ribs: Dominico 30D hard

Risers: 13mm Aramid with Polyester covered – LIROS

Lines:

Top lines: EDELRID 8000/U-050,070 and 090

Middle lines: EDELRID 8000/U-130 and 190

Main lines: EDELRID 8000/U-190,230,280,360

Maillons: 4,3mm JOO-TECH/Korea

Preuzimanja

Test report SM,  Test Report M,  Test Report L

 

 

Nema komentara na "Air Design PURE 3"